Woensdag - Reisverslag uit Budaun, India van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Budaun, India van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg monique

22 Januari 2014 | India, Budaun

Wauw, in het hotel was gisteravond en vannacht een verlovingsfeest. Wat een kleuren en wat veel muziek en dans! Wat een mooie mensen! 
Na t eten gingen een paar mannen naar de "kroeg" 5 minuten lopen. In deze wijk wil je s'nachts niet over straat en het was afgeraden. Of ik meeging.. Natuurlijk! Met 5 bodyguards voelde ik mij veilig genoeg en idd, na 5 minuten lopen kwamen we aan in een aftands kroegje waar ze bier en whisky hadden. Uhm... Doe mij maar cola.... Na veel bier en 1 cola weer terug naar t hotel met onze lokale gids (de winkelier van naast t hotel zag zijn kans waar :)
Onderweg nog een complete varken familie gespot die tussen het vrij verkrijgbaar vuilnis aan het wroeten was, gelukkig had ik mijn fototoestel bij me. 
Lag om half 12 lekker in mijn klamme, houten bed te bonken op de muziek hier recht onder. 

Vanmorgen niet ontbeten om dat ik mij verslapen had... Wel op tijd in de bus. Na een rit die korter leek dan t was, kwamen we aan bij de school. De planning was: lokalen afmaken, handjes op de muur met vingerverf in de lokalen waar we gisteren niet aan toe kwamen. 
Wat hebben we hard gewerkt met de groep! Alle lokalen zijn zo goed als af. Eentje moet nog voor de 2-de keer. Misschien heeft de schilderploeg nog tijd voor een kantoor.
Wij hebben de rest van de lokalen samen met de kinderen versiert met rode, gele, blauwe en groene handafdrukken. 
Daarna met ons allen lunch. Weer goed! 
Het regende maar alle kinderen waren buiten aan het spelen. Zodra wij met ons fototoestel gespot worden stoppen ze met alles en gaan ze klaar staan, FOTO!
We hebben foto's genomen en meer en nog meer! Ook wij hebben flink geposeerd :)
En geteld in het Engels, en laten raden, kleuren benoemd en meisje, jongen geleerd. Wat deden ze goed mee!
Daarna stonden alle kinderen buiten en waren de groepen aan het werk behalve Maud, Supriya en ik. Wij zijn voor de kinderen gaan staan en hebben liedjes met gebaren gezongen. Hoofd schouders knie en teen. Na even kijken deden ze mee!
En papegaaitje leef je nog, met klappen. We hebben het voor gedaan en daarna allemaal een kindje aangewezen om mee te doen. Leuk, leuk, leuk!!!
Toen werd er een meisje naar voren geschoven en begon een liedje voor ons te zingen. Zo verlegen maar ze moest! Lief!
En nog een kind, en nog een! Echt te schattig.
Toen gingen we aan de slag in het laatste grote lokaal. En deze zit nu 1 keer in de verf. Ondanks dat ik een overal droeg zit mijn jas onder de verf. Een man die daar stond kon t blijkbaar niet aanzien dat ik liep te poetsen om mijn jas redelijk te krijgen en heeft t van me overgenomen. Zijn maten met hun mobieltjes al filmend. 
Toen we bijna weg gingen, rond half 5, kregen we zwarte thee, heel sterk maar heerlijk warm!
Nu weer in de bus terug naar het hotel. Even naar de supermarkt, dan douchen en eten. PATAT hoor ik net. Na t eten naar de hal boven waar ik de beste 
Verbinding heb, blog updaten en naar bed. Morgen graag op tijd wakker voor t ontbijt.


  • 23 Januari 2014 - 06:15

    N&S:

    Lieve Monique, wat een verhalen, wat een indrukken voor je, wat een belevingen allemaal. Mooi, heel mooi en je manier van schrijven is erg goed en leuk. Ik hoop dat je geniet naast al je harde werken en wat het allemaal met je doet. Veel liefs van hier! N&S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Budaun

Werkvakantie India

Werkvakantie naar India met stichting Sampark

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

31 januari

01 Februari 2014

Weer thuis

29 Januari 2014

XX

29 Januari 2014

Laatste blog

28 Januari 2014

Dinsdag
monique

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7626

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 01 Februari 2014

Werkvakantie India

Landen bezocht: