Nog 13 dagen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen...

Blijf op de hoogte en volg monique

05 Januari 2014 | Nederland, Zwolle

Wij gaan met een groep van 23 mannen en vrouwen op zaterdag 18 januari op weg naar India. Via een rechtstreekse reis met KLM gaan we zaterdag ochtend vliegen om 12.55 en komen na een vlucht van 7.45 uur aan om 01.10 op zondag. Zondag hebben we tijd om bij te slapen en evt. Delhi te bezichtigen. Maandag 20-01 vertrekken we met de bus (6 uur rijden) naar Bilsi en werken we daar t/m vrijdag aan de eerste school.
Dan gaan we zaterdag naar Akkra, naar de Taj Mahal en zondag ook nog tijd om ons even toerist te voelen.
Maandag 27-01 t/m donderdag werken aan de 2-de school.
Vrijdag voorbereiden voor de terugreis naar Nederland en in de nacht van vrijdag op zaterdag vliegen we al weer terug.
Zaterdag ochtend om 7.30 verwachten we weer terug te zijn op Schiphol.

Wat we gaan doen is het opknappen van 2 scholen, stucken en verven. Ook de speeltoestellen krijgen een frisse laag zodat ze er weer een jaar tegen aan kunnen. Zoals jullie op de foto's kunnen zien zitten de kinderen op rijstzakken. We sponsoren de locale bevolking door het meeste bouw materiaal daar in te kopen. Wat ook gekocht wordt is hout, veel hout op maat gezaagd om daar (voor ons) ouderwetse klepbankjes van te maken zodat de kinderen 2 bij 2 aan een tafel kunnen zitten.

Ook zal er veel tijd besteed worden aan onderwijs en sport

• 05 Januari 2014 - 18:51

Vasthi: