laatste dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg monique

10 Januari 2014 | Nederland, Zwolle

Gisteravond onze laatste bijeenkomst/vergadering gehad. Het programma is iets gewijzigd. Zondag ochtend gaan we de slums in. Mede om te kijken naar de projecten die al lopen.

Ook gaan we het eerste vrije weekend naar een ander hotel. De reden: we hebben dan zo hard gewerkt dat we wel ontspanning verdienen. Het hotel Radisson Blue in Akra. prachtig gelegen nabij de Taj Mahal waar we ook naar toe gaan. Ook het rode fort gaan we extra bezoeken.

Lotte is ondertussen op de hoogte en vind het niet leuk! Maar ze helpt mij dapper mee met uitzoeken. Ook heb ik vanmorgen op haar school een praatje gehouden voor haar klas over wat ik daar ga doen en een aantal foto's laten zien.

• 10 Januari 2014 - 13:34

Astrid:

Veel succes met de laatste voorbereidingen en maak er een onvergetelijke reis van!

• 10 Januari 2014 - 14:14

Mireille:

Hoe spannend...!!! Mooi programma heb je, ben benieuwd naar je berichten die nog gasn komen. Lotte is altijd welkom als ze het gezellig vindt!

• 10 Januari 2014 - 15:03

Margine:

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen, en dat het maar een onvergetelijke reis mag worden. Leuk om op de hoogte te worden gehouden!

• 10 Januari 2014 - 15:03

• 10 Januari 2014 - 15:04

• 10 Januari 2014 - 15:04

• 10 Januari 2014 - 20:49

Benita:

eeey maf wief :-) ik hoop dat je veel mooie dingen mee mag gaan maken ...Ik ga je volgen hier.kom maar op met de foto.s en verhalen ...en ik talk to you laterrrrr ...xxxjes Benita

• 10 Januari 2014 - 21:11

Bram:

Hoi Monique,

Leuk dat in India gaat helpen.
    Veel sterkte met de voorbereidingen!

Groetjes van Bram

• 17 Januari 2014 - 14:44

Bram:

Hoi Monique,
    Een hele goede reis en een mooie tijd in India.
    Gr. Bram.

• 18 Januari 2014 - 00:05

Marianne:

Hé lieve Monique!

Vandaag is de dag dat je vertrekt! Spannend! Ik wens je een goede reis en hoop voor je dat het een mooie werkvakantie wordt!

Dikke knuf!