XX - Reisverslag uit Budaun, India van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu XX - Reisverslag uit Budaun, India van monique Logher-Lok - WaarBenJij.nu

XX

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg monique

29 Januari 2014 | India, Budaun

Ik voel mij gedragen door de groep. Wat een lieve woorden en vele schouders en armen om een knuffel te kunnen krijgen als ik daar behoefte aan heb. Ik wil er zo graag zijn voor mijn jongens.
Priester Benny (Indiër verbonden aan Sampark en beheerder van de scholen hier) zag dat ik moest huilen en getroost werd. Hij vroeg waarom en ik vertelde hem hoe en wat (voor Indiërs ingewikkelde constructie tav familie banden)
Ik vroeg of ik een kaarsje mocht branden in zijn Katholieke kerk. Ja! En meteen zat ik achterop bij hem op de motor (zonder helm) en reden we naar zijn kerk waar ik 5 kaarsjes heb gebrand en het onze vader heb gebeden. 
Tijdens het eten de groep toegesproken en verteld dat ik mij gedragen voel. 

  • 29 Januari 2014 - 16:01

    Christine:

    Heftig meid..de hele reis is al zo heftig. Wel fijn dat je dat moment met priester hebt kunnen beleven. X

  • 29 Januari 2014 - 16:18

    Mireille:

    Fijn dat je dit hebt mogen en kunnen doen! We hopen dat alles weer goed komt ook voor de jongens en de kleine meid xxx

  • 29 Januari 2014 - 16:20

    Vasthi:

    Je komt helemaal 'zen' terug!
    X

  • 29 Januari 2014 - 19:06

    Anne-Marie:

    Hoi Monique,

    Heb net je reisverslag gelezen van woensdag. Wat zal het klote zijn om nu zo ver weg te zijn, wel goed te lezen dat je daar goed wordt opgevangen. Sterkte.
    Anne-Marie

  • 01 Februari 2014 - 11:11

    Anne:

    Hallo Monique
    Geweldige ervaringen doe jij daar op, ik volg je en heb respect voor je.
    Liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Budaun

Werkvakantie India

Werkvakantie naar India met stichting Sampark

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

31 januari

01 Februari 2014

Weer thuis

29 Januari 2014

XX

29 Januari 2014

Laatste blog

28 Januari 2014

Dinsdag
monique

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 7602

Voorgaande reizen:

18 Januari 2013 - 01 Februari 2014

Werkvakantie India

Landen bezocht: